Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Λίγο οι ζέστες, λίγο οι πολλές βόλτες +πυρετός

Χαθήκαμε...
Ενώ κάθε μέρα ανελλιπώς σας παρακολουθώ όλους φίλοι μου...δεν είχα καμία διάθεση να κάνω ανάρτηση....στην αρχή η ζέστη που σημαίνει πολλές βόλτες αλλά και αυτή η αίσθηση όταν είσαι σπίτι που το μόνο που θέλεις είναι απλά να μην κάνεις τίποτα...αν και οι μανούλες σαν και εμένα νομίζω ότι έχουν πολύ καιρό να κάνουν το απόλυτο τίποτα!
Και στο καπάκι η μικρή μου έπαθε αμυγδαλίτιδα....Πυρετός, ανορεξία ...τελειώνει η αντιβίωση περνάμε μια ωραία βδομάδα και ακολούθησε και άλλος πυρετός ...πιθανή ουρολοίμωξη????άντε να κατουρήσουμε στον ουροσυλλέκτη...όσο απλά μου το ζήτησαν τόσο και χειρότερα ήταν να το καταφέρουμε ...τα αποτελέσματα θα τα έχουμε σε λίγες ώρες...ελπίζω να μη ταλαιπωρηθεί άλλο το μικρό μου...
Τις ημέρες λοιπόν που δεν δώσαμε το παρών ... 


                                                    Κάναμε barbeque στο μπαλκόνι, 
πήγαμε στα γενέθλια του Κωνσταντίνου 


                                                     βολτάραμε στον ποταμό ΑΡΔΑ

και περάσαμε υπέροχα αν εξαιρέσουμε τα προαναφερόμενα προβληματάκια υγείας ....


ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΤΡΑΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ 
ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ 
ΣΤΑ ΜΕΣΑΓΓΑΛΑ



2 σχόλια:

Litsa είπε...

Αχ μωρέ καλό κουράγιο και περαστικά!!
Όλα να σας πάνε καλά από δω και πέρα και να περάσετε όμορφα!

Μαρία είπε...

καλημερα Αναστασια μου..να σαι καλα που περασες απο το λημερι μου..και νομος..τι ομορφα..δεκτα ολα..να περνατε ομορφα..λιγος πυρετουλις..θα περασει..καλη συνεχεια..σε φιλω