Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

Το κορίτσι του μπαμπούλη! Happy Father's Day!

Όταν ρωτάς την Αφροδίτη "τι είσαι"? Η απάντηση είναι : Του μπαμπούλη το κορίτσι!
Και έτσι είναι ....Μέχρι πριν 2 χρόνια ήμουν το κορίτσι του Φώτη μου...τώρα πια η Αφροδίτη είναι το κορίτσι του και εγώ........το κοριτσάκι του χαχα...


Πως να περιγράψω αυτή τη σχέση αγάπης ...δε γίνετε με λόγια, απλά παρατηρώ  και αισθάνομαι βλέποντας τις κινήσεις τους,τις αγκαλιές τους , τα χάδια και τους διαλόγους τους ......


Και πως ξέρω ότι αυτή η σχέση είναι τέλεια και ανιδιοτελείς?
Το ξέρω γιατί ίσως είναι οι μόνες στιγμές που ενώ τους παρατηρώ μαζί νιώθω ανάλαφρη, ευτυχισμένη και δεν μπορεί να περάσει από το μυαλό μου ότι θα μπορούσε κάτι στην εικόνα τους να είναι διαφορετικό....


Αν ρωτήσετε τον άντρα μου που τον λατρεύω θα σας πει ότι σε όλα όσα κάνει θα βρω κάτι στραβό και έχει δίκιο αν παραπονεθεί γιατί ναι το παραδέχομαι πολλές φορές είμαι υπερβολική και ....στραβιά να το πω????(anyway δεν μιλάμε για μένα τώρα )  


Δεν υπάρχει όμως τίποτα τα αρνητικό να πω όσον αφορά την ιδιότητα του ως πατέρας ...θα μπορούσα να γράψω πολλά μικρά και καθημερινά παραδείγματα που δείχνουν πόσο πιο υπομονετικός, αγχώδης, τρυφερός είναι σε σχέση με εμένα...


Υπήρξαν τόσες στιγμές που πραγματικά και ειλικρινά δόξασα τον Θεό που με βοήθησε να είναι ο άντρας μου, ο σύντροφος της ζωής μου και το σημαντικότερο... πατέρας της κόρης μου ....γιατί ας μη κρυβόμαστε πίσω απο το δάχτυλό μας ...η σχέση μας με το σύντροφό μας μετριέται διαφορετικά μετά την απόκτηση ενός παιδιού και η αλήθεια είναι μια και μοναδική....
Δε θα άλλαζα ποτέ και με κανέναν τον πατέρα του παιδιού μου.(χωρίς γιατί και αλλά )
Ακόμη και η θέληση μου για ένα ακόμη παιδί από τον ίδιο προκλήθηκε.


Είμαι σίγουρη πως ξέρει πλέον τη θέση του σε όλο μου το είναι γι'αυτό και δε θα επεκταθώ ....
Απλά θα σου πω αγάπη μου ένα απλό Σ'αγαπώ πολύ και Σ'ευχαριστώ.


Εστιάζοντας λοιπόν στην ημέρα θα ήθελα να σας πω, πως αυτή την περίοδο πετάμε τη σκούφια μας για μικρά οικογενειακά πάρτυ!!! Και έτσι σχεδιάσαμε με την Αφροδίτη ένα πάρτυ έκπληξη για το μπαμπά με αφορμή την Ημέρα του Πατέρα ......


Το δώρο που  ετοίμασαν στο σχολείο
ένα ποίημα και μια εικονίτσα του προστάτη των οδηγών  Αγίου  Χριστόφορου  


Εμείς που προβάρουμε τις ευχές!



Η πρόχειρη τουρτίτσα  με ότι υπήρχε στο σπίτι που όμως θα  καθιερωθεί γιατί έγινε
νοστιμότατη! 

Παγωμένη μπύρα φυσικά και καρπουζάκι!









                                                          Περάσαμε πολύ όμορφα!


             Φυσικά υπήρχε και μουσική υπόκρουση και τι άλλο θα μπορούσε να είναι ......
                          
                   Φυσικά ας μη ξεχάσω ως παιδί και γω να ευχηθώ στον δικό μου μπαμπά
                                                            "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ"
                                    







Δεν υπάρχουν σχόλια: