Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

8 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΓΕΝΝΗ :)

                                                                        ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ











1 Σεπτεμβρίου 2013 Γάμος Χριστίνας αλλά και η Ονομαστική μας Εορτή 
                                                      Η γιορτή της 28ης Οκτωβρίου 2013
                                                              17 εβδομάδων σποράκι

Νοέμβριος 
προετοιμασία για το bazaar του σχολείου μας 
                                                                      Δεκέμβριος
                                               


                                                                      Ιανουάριος      





Φεβρουάριος 
                                                                           Μάρτιος















                                                                         



 Αύριο λοιπόν 25η Μαρτίου του 2014
θα κάνω εισαγωγή στο νοσοκομείο και στις 26 το πρωί θα φέρω στον κόσμο το αντράκι μου .

Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα και πιστεύω αυτό φαίνεται και από την πολύμηνη εξαφάνισή μου ...(ούτε καν φωτο αρχειοθέτησα ) αλλά και απο το σημερινό μου πολύ πρόχειρο ποστ .Σίγουρα θα επανέλθω σε αυτή την περίοδο απλα είχα την ανάγκη να βάλω σε κουτάκια τους τελευταίους μας μήνες πριν τον ερχομό του νέου μέλους ....

Ως τότε το μυαλό μου για τις επόμενες 5 ημέρες θα είναι στην υπέροχη κορούλα μου που για πρώτη φορά θα αποχωριστώ και είναι ίσως το μεγαλύτερο μου αγχος .....
 Πρόβλεψη: Ο μπέμπης που έχω ένστικτο οτι θα είναι πολύ ήσυχος !!!


Καλό μας ξημέρωμα !


5 σχόλια:

Demi είπε...

Πανέμορφες φωτογραφίες!!!!Υπέροχα τα νέα σου! καλή λευτεριά σου εύχομαι με ένα υγιέστατο μωράκι!!!!!
Α !!και να χαίρεσαι την κούκλα σου!!!

Memaria είπε...

Καλή λευτεριά!!
Θα περιμένουμε τα ευχάριστα!!

Ημερολογιο ενός μωρου είπε...

Με το καλό!!

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Με το καλό να δεχθείτε το μπέμπη σας !!!

Unknown είπε...

I absolutely need to frequent this site much more often, information like this is hard to come by.This really is such a wonderful resource that your offering and you give it away for free.Xtrasize I adore seeing internet sites that understand the worth of offering a top quality useful resource for free. It?s the outdated what goes around comes around routine.http://realcemasculinobr.com/xtrasize/