Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Όταν ζητώ ένα χάδι είναι το δικό σου,
'Όταν χρειάζομαι μια αγκαλιά είναι η δική σου, 
Όταν αναζητώ κατανόηση είναι η δική σου,
Όταν νοιώθω μοναξιά μου λείπεις εσύ,
Όταν κάνω λάθη είσαι εκεί να με συγχωρέσεις 
Όταν ...δε ξέρω τι θέλω, είσαι δίπλα μου και μου δίνεις την αγάπη σου...και τελικά τα καλύπτει όλα...
Με αφήνεις να είμαι ωραία  γυναίκα στο πλευρό σου, να αισθάνομαι καλή μάνα για το παιδί μας , να γίνομαι το κοριτσάκι σου τις θλιμμένες μου νύχτες , να είμαι το στήριγμά σου όταν το χρειάζεσαι...
Τις σκοτεινές νύχτες ανάβεις κεριά στα παρτέρια τις ζωής μου και τις ηλιόλουστες μέρες ανοίγεις μια χαρούμενη ομπρέλα για να μπορώ να χαίρομαι τα χρώματα που τυλίγουν τη ζωή μας χωρίς να με τυφλώνει το φως...
Το μόνο που μου μένει είναι να ονειρεύομαι πως θα είσαι για πάντα δίπλα μου....
Σε λατρεύω   

3 σχόλια:

gimo είπε...

Υπέροχο. Να τα πείς και face to face αυτά στον τυχερό σύζυγο...Θα λιώσει! :))

Anastasia Dimitriadou είπε...

Σε ευχαριστώ ...είναι ωραίο να φωνάζεις αυτό που νιώθεις...όσο για το σύζυγο τα ήξερε αλλά σίγουρα ήταν έκπληξη και να τα διαβάζει ...

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ Σ ΑΓΑΠΑΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

....Ο ΑΝΤΡΟΥΛΗΣ ΣΟΥ